1. Przedmiot regulaminu
    1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Aparthotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i wpłaty zadatku.
    2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Aparthotelu T12.
  2. Doba hotelowa
    1. Apartamenty są wynajmowane na doby.
    2. Doba hotelowa rozpoczyna się w dniu przyjazdu od godziny 15:00 i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
    3. Przyjmuje się, że pokój jest wynajęty na 1 dobę, jeśli gość nie określił inaczej.
    4. W przypadku chęci przedłużenia doby Gość powinien zgłosić ten fakt do godz. 22:00 dnia poprzedzającego wyjazd. W przypadku przedłużenia doby do godz. 16:00 opłata wynosi 50% stawki za dobę. W przypadku przedłużenia doby o kolejne 24 godziny lub dłużej obowiązuje stawka z danego dnia.
    5. Za skrócenie przez Gościa opłaconego pobytu zadatek nie podlega zwrotowi.
  3. Zasady pobytu
    1. Płatność za pobyt pobierana jest z góry, tj. przed rozpoczęciem pobytu lub w dniu przyjazdu po zameldowaniu się. Dokument płatności (paragon lub faktura) zostanie wygenerowany oraz przesłany na adres e-mail podany w rezerwacji. Istnieje możliwość druku dokumentu na miejscu przy zameldowaniu się.
    2. Z apartamentu można korzystać wyłącznie po dopełnieniu formalności meldunkowych i dokonaniu pełnej opłaty za pobyt.
    3. Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa i przestrzegania regulaminu obowiązującego w budynku przez cały pobyt o każdej porze dnia.
    4. W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach 23:00-6:00.
    5. Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju Gościa w godzinach 7:00-22:00.
    6. Odwołanie lub anulacja rezerwacji wiąże się z zatrzymaniem wpłaconego zadatku przy płatności dokonanej przed przyjazdem. Odwołanie lub anulacja nieopłaconej rezerwacji skutkuje jedynie brakiem rezerwacji w danym dniu.
    7. Wynajmujący zastrzega prawo do anulowania rezerwacji bez podania przyczyny ze względów technicznych i innych niezależnych od niego, w terminie 24 godzin od dokonania rezerwacji.
    8. Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
    9. Dzieci do 7 roku życia mogą skorzystać z bezpłatnego pobytu w Aparthotelu pod warunkiem, iż przebywają w pokoju z dorosłym opiekunem i śpią na obecnym łóżku.
    10. Dzieci przebywające na terenie obiektu powinny być pod stałą opieką osób dorosłych. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają prawni opiekunowie.
    11. Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. Zabrania się również zażywania substancji psychoaktywnych. Złamanie tego przepisu grozi nałożeniem karą grzywny w wysokości 1000 zł oraz wezwaniu policji w drugim przypadku.
    12. W przypadku uruchomienia alarmu pożarowego bezpodstawnie Gość zostanie obciążony dodatkową opłatą.
    13. Goście zobowiązani są do użytkowania apartamentów wyłącznie do celów mieszkalnych. Zabronione jest organizowanie imprez w pokojach.
    14. Aparthotel ma obowiązek zapewnić warunki bezpiecznego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu.
    15. Aparthotel zapewnia sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa.
    16. Aparthotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Aparthotelu lub innych osób przebywających w Aparthotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokój w hotelu.
  4. Odpowiedzialność gości
    1. Gość ponosi pełną odpowiedzialność zgodnie z art. 415 KC za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i innych urządzeń w Apartamencie, nawet gdyby zostały spowodowane nieumyślnie.
    2. Gość ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Recepcję o zaistniałych szkodach w mieniu/wyposażeniu Apartamentu, a także zgłosić niezwłocznie wszelkie inne nieprawidłowości.
    3. Aparthotel nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy należących do Gości.
    4. Przedmioty pozostawione przez Gościa w Apartamencie, (po jego opuszczeniu) zostaną odesłane na jego adres wskazany w karcie meldunkowej (bez wskazania wartości – ubezpieczenia). Aparthotel kosztami wysyłki obciąży Gościa.
  5. Odpowiedzialność aparthotelu
    1. Aparthotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wniesione przez Gości jeśli szkoda powstała w wyniku właściwości danej rzeczy, wskutek siły wyższej, wskutek winy Gościa lub osoby, która mu towarzyszyła lub była zameldowana.
  6. Rzeczy pozostawione
    1. Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
    2. Zgodnie z Kodeksem Cywilnym w przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Aparthotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres jednego roku, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Aparthotelu.
    3. W przypadku braku możliwości wezwania Gościa do odebrania rzeczy znalezionej w ciągu 2 lat od dnia jej znalezienia rzecz pozostawiona staje się własnością znalazcy.
    4. Roszczenia o naprawienie szkody wynikłej z utraty rzeczy wniesionych do Aparthotelu przedawniają się z upływem roku od dnia zaprzestania korzystania z usług Aparthotelu przez Gościa.
  7. Reklamacje
    1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
    2. Wszelkie reklamacje przyjmuje dyrekcja Aparthotelu. Prosimy o przesyłanie wniosków reklamacyjnych na adres biuro@t12.travel.pl.
    3. Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
  8. Przetwarzanie danych kartowych
    W celu zagwarantowania rezerwacji i rozliczenia usług hotelowych możemy poprosić o podanie danych karty płatniczej. Dane te:
    1. Przekazywane są wyłącznie za pośrednictwem bezpiecznych, certyfikowanych systemów płatności, zgodnych ze standardami bezpieczeństwa (m.in. PCI DSS).
    2. Wykorzystywane są tylko do autoryzacji rezerwacji, pobrania należności lub ewentualnej preautoryzacji kwoty.
    3. Nie są przechowywane w systemach Hotelu poza okresem koniecznym do realizacji płatności.
    4. Przetwarzane są na podstawie niezbędności do wykonania umowy o świadczenie usług hotelowych oraz w celu zabezpieczenia roszczeń Hotelu.

      Gość ma prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia oraz zgłoszenia żądania ograniczenia przetwarzania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  9. Postanowienia końcowe
    1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. informujemy, że administratorem danych osobowych jest PPH „LEGS” Sp. z o.o., ul. Zgierska 48/52, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Polska, NIP: 947-00-05-732.
    2. Podpisanie kart meldunkowych przez Gościa świadczy o zapoznaniu się z regulaminem i akceptacją jego treści oraz wyrażeniem zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną na wskazany w karcie meldunkowej adres e-mail Gościa.
    3. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
    4. Gość nie może dokonywać zmian w Apartamencie i jego wyposażeniu.
    5. W Aparthotelu zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa gości hotelowych. Dane z monitoringu są przechowywane przez 7 dni. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
    6. Korzystanie z usług Aparthotelu stanowi akceptację niniejszego regulaminu.