Regulamin
- Przedmiot regulaminu
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Aparthotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez dokonanie rezerwacji i wpłaty zadatku.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Aparthotelu T12.
- Doba hotelowa
- Apartamenty są wynajmowane na doby.
- Doba hotelowa rozpoczyna się w dniu przyjazdu od godziny 15:00 i kończy się o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
- Przyjmuje się, że pokój jest wynajęty na 1 dobę, jeśli gość nie określił inaczej.
- W przypadku chęci przedłużenia doby Gość powinien zgłosić ten fakt do godz. 22:00 dnia poprzedzającego wyjazd. W przypadku przedłużenia doby do godz. 16:00 opłata wynosi 50% stawki za dobę. W przypadku przedłużenia doby o kolejne 24 godziny lub dłużej obowiązuje stawka z danego dnia.
- Za skrócenie przez Gościa opłaconego pobytu zadatek nie podlega zwrotowi.
- Zasady pobytu
- Płatność za pobyt pobierana jest z góry, tj. przed rozpoczęciem pobytu lub w dniu przyjazdu po zameldowaniu się. Dokument płatności (paragon lub faktura) zostanie wygenerowany oraz przesłany na adres e-mail podany w rezerwacji. Istnieje możliwość druku dokumentu na miejscu przy zameldowaniu się.
- Z apartamentu można korzystać wyłącznie po dopełnieniu formalności meldunkowych i dokonaniu pełnej opłaty za pobyt.
- Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego sąsiedztwa i przestrzegania regulaminu obowiązującego w budynku przez cały pobyt o każdej porze dnia.
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna w godzinach 23:00-6:00.
- Osoby niezameldowane mogą przebywać w pokoju Gościa w godzinach 7:00-22:00.
- Odwołanie lub anulacja rezerwacji wiąże się z zatrzymaniem wpłaconego zadatku przy płatności dokonanej przed przyjazdem. Odwołanie lub anulacja nieopłaconej rezerwacji skutkuje jedynie brakiem rezerwacji w danym dniu.
- Wynajmujący zastrzega prawo do anulowania rezerwacji bez podania przyczyny ze względów technicznych i innych niezależnych od niego, w terminie 24 godzin od dokonania rezerwacji.
- Zwierzęta domowe nie są akceptowane.
- Dzieci do 7 roku życia mogą skorzystać z bezpłatnego pobytu w Aparthotelu pod warunkiem, iż przebywają w pokoju z dorosłym opiekunem i śpią na obecnym łóżku.
- Dzieci przebywające na terenie obiektu powinny być pod stałą opieką osób dorosłych. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają prawni opiekunowie.
- Na terenie całego obiektu obowiązuje całkowity zakaz palenia wyrobów tytoniowych oraz papierosów elektronicznych. Zabrania się również zażywania substancji psychoaktywnych. Złamanie tego przepisu grozi nałożeniem karą grzywny w wysokości 1000 zł oraz wezwaniu policji w drugim przypadku.
- W przypadku uruchomienia alarmu pożarowego bezpodstawnie Gość zostanie obciążony dodatkową opłatą.
- Goście zobowiązani są do użytkowania apartamentów wyłącznie do celów mieszkalnych. Zabronione jest organizowanie imprez w pokojach.
- Aparthotel ma obowiązek zapewnić warunki bezpiecznego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu.
- Aparthotel zapewnia sprzątanie pokoju i wykonanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa.
- Aparthotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Aparthotelu lub innych osób przebywających w Aparthotelu, albo też w inny sposób zakłócił spokój w hotelu.
- Odpowiedzialność gości
- Gość ponosi pełną odpowiedzialność zgodnie z art. 415 KC za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i innych urządzeń w Apartamencie, nawet gdyby zostały spowodowane nieumyślnie.
- Gość ma obowiązek niezwłocznie powiadomić Recepcję o zaistniałych szkodach w mieniu/wyposażeniu Apartamentu, a także zgłosić niezwłocznie wszelkie inne nieprawidłowości.
- Aparthotel nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie rzeczy należących do Gości.
- Przedmioty pozostawione przez Gościa w Apartamencie, (po jego opuszczeniu) zostaną odesłane na jego adres wskazany w karcie meldunkowej (bez wskazania wartości – ubezpieczenia). Aparthotel kosztami wysyłki obciąży Gościa.
- Odpowiedzialność aparthotelu
- Aparthotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wniesione przez Gości jeśli szkoda powstała w wyniku właściwości danej rzeczy, wskutek siły wyższej, wskutek winy Gościa lub osoby, która mu towarzyszyła lub była zameldowana.
- Rzeczy pozostawione
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.
- Zgodnie z Kodeksem Cywilnym w przypadku nieotrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Aparthotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres jednego roku, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Aparthotelu.
- W przypadku braku możliwości wezwania Gościa do odebrania rzeczy znalezionej w ciągu 2 lat od dnia jej znalezienia rzecz pozostawiona staje się własnością znalazcy.
- Roszczenia o naprawienie szkody wynikłej z utraty rzeczy wniesionych do Aparthotelu przedawniają się z upływem roku od dnia zaprzestania korzystania z usług Aparthotelu przez Gościa.
- Reklamacje
- Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje dyrekcja Aparthotelu. Prosimy o przesyłanie wniosków reklamacyjnych na adres biuro@t12.travel.pl.
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
- Przetwarzanie danych kartowych
W celu zagwarantowania rezerwacji i rozliczenia usług hotelowych możemy poprosić o podanie danych karty płatniczej. Dane te:- Przekazywane są wyłącznie za pośrednictwem bezpiecznych, certyfikowanych systemów płatności, zgodnych ze standardami bezpieczeństwa (m.in. PCI DSS).
- Wykorzystywane są tylko do autoryzacji rezerwacji, pobrania należności lub ewentualnej preautoryzacji kwoty.
- Nie są przechowywane w systemach Hotelu poza okresem koniecznym do realizacji płatności.
- Przetwarzane są na podstawie niezbędności do wykonania umowy o świadczenie usług hotelowych oraz w celu zabezpieczenia roszczeń Hotelu.
Gość ma prawo do dostępu do swoich danych, ich poprawienia oraz zgłoszenia żądania ograniczenia przetwarzania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Postanowienia końcowe
- Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. informujemy, że administratorem danych osobowych jest PPH „LEGS” Sp. z o.o., ul. Zgierska 48/52, 95-070 Aleksandrów Łódzki, Polska, NIP: 947-00-05-732.
- Podpisanie kart meldunkowych przez Gościa świadczy o zapoznaniu się z regulaminem i akceptacją jego treści oraz wyrażeniem zgody na przesyłanie faktur drogą elektroniczną na wskazany w karcie meldunkowej adres e-mail Gościa.
- Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
- Gość nie może dokonywać zmian w Apartamencie i jego wyposażeniu.
- W Aparthotelu zainstalowany jest system monitoringu wizyjnego. Monitoring służy poprawie bezpieczeństwa gości hotelowych. Dane z monitoringu są przechowywane przez 7 dni. Dane z monitoringu mogą być udostępnione na żądanie odpowiednich służb.
- Korzystanie z usług Aparthotelu stanowi akceptację niniejszego regulaminu.